Monday, June 11, 2012




Lagi sekali dalam minggu ni hingga Jumaat aku ada di Shah Alam..ni last dah en hubby aku kursus so lepas ni balik ke Besut .. dah 3 bulan tinggal rumah.. ada hajat jugak datang ke sini ..apa lagi nak jumpa kawan-kawan lama la.tp rasanya macam ak berkesempatan je..tkpelah kalau tak de rezeki.. sampai pagi Ahad tu berehat kat bilik en hubby aku ni..cadangnya petangnya  nak ajak anak-anak naik komuter .. pasal dia memang teruja sgt dengan train..terbawak-bawak cerita Thomas and Friends. masa datang bulan 04 ari tu tak dapat ajak diaorang naik padahal train komuter ni belakang CIAST ni je 


Tengoklah tak de satu pun pic yang dapat snap betul-betul especially aneeq..

Aku ngan en hubby bawak decide pegi subang Jaya je .. dua stesen dr shah Alam..malas ni jalan jauh-jauh susah kalau anak-anak dah buat perangai..lagipun aku ni dah lama tak berjalan kaki macam penatnya nak menapak satu tempat ke satu tempat..dah tua la katakan..

Sampai di Subang Jaya aku dah request nak makan Auntie Anne's.Tak habis kes nak makan je..badan pun dah gemuk late ni..kurus ke sebelum ni..ahaks...


Akhirnya aku dapat melepaskan hajatku yang pertama nak makan Auntie Anne's Pretzels..hasrat terpendam sekian lama.kenangan masa muda-muda dulu mesti dapatkan snek ni kalau ber'DATE' ye tak papanya.
Eee..sabar jelah.. terlampau sedap..muhahaha...
ada lagi empat hari so kena fikir-fikirkan lah nak ke mana pulak kasi anak-anak tukar suasana sikit..






No comments:

Post a Comment

 

Awin's Site Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei

-- HakMiLik AzWina AriFin --