Wednesday, July 11, 2012

Bestnya air terjun Lata Belatan

Aku cakap ngan my hubby lamanya tak gi mandi air terjun..actually air terjun tu dekat je ngan rumah aku ni.my kiddos ni tak suka sngat laut..takut katanya..kalau kolam..sungai..ok..petang tu dalam pukul 4 petang kami pun bersiap.bukan main seronok lagi my kiddos..

Bekal aku tak bawak bawak banyak..fokus utama nak mandi..aku bawak jemput bawang+udang..nasik lauk  
daginggorang dan sayur campur..air sirap dan air masak..tkleh bawak banya susah nak berangkut nanti.kitaorang pergi hari biasa ..kalau hari cuti alamatnya tak ada tempat la nak duduk alamatnya..

Sampai je di Lata Belatan tu apa lagi..excited bukan main.dah tak dan-dan dah nak mandi..budak-budak kan..macam aku dulu-dulu..alah tak yah dulu-dulu..sekang pun excited bukan main...hahahaah...

Tengok aksi-aksi mama and kiddos...

Tu dia sampai je terus TERJAH..yahoo...

Mama pun nak pose gak..lawaknya untuk diri sendiri
Seronok sangat !! 

 Makan time..

Mikael tak masuk dalam air coz air sejuk sangat..

Aneeq ku..menambahkan lemak+tenaga

Mamanya turut menambahkan lemak..
tapi malangnya gambr papa mama tak dapat letak dalam blog ni..bukan apa cam seksi je..hahaha..nanti nak ke kolam Air Panas La pulak..tu pun dekat je ngan rumah aku tp tak pernah pegi..
Nanti kita pergi lagi ye anak-anakku..


No comments:

Post a Comment

 

Awin's Site Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei

-- HakMiLik AzWina AriFin --