Monday, July 9, 2012

Majun MAB

Kalau zaman nenek moyang kita dulu-dulu memang tak kenal ubat-ubatan moden ni untuk dalaman wanita..diaorang minum air akar kayu..ubat-ubatan teradisional kan..semenya 'pahit lepang' bak kata orang besut ni..nenek aku  selalu cakap jangan tinggal minum air akar kayu..biar kering dalaman tu..tak tumbuh penyakit-penyakit yang tak diundang..aku bukan apa macam tak yakin ngan ubatan tradisional ni pasal buat di rumah bukan buatan kilang yang cop kementerian kesihatan. tp memandang majun memang kebanyakkan buatan sendiri jadi aku yakin dan yang paling penting tawakkal. kena jugak makan untuk kesihatan dalaman.

tapi sekarang akhirnya ubatan kampung jugak jadi pilihan aku..selama aku melahirkan ni hanya 6 bulan je aku makan perancang..lain aku rancang sendiri.dan aku dah habiskan dua botol majun MAB ni (majun anggun bestari).majun ni diperkenalkan oleh mak sedara aku..kalau nak yakin taip MAB ada kuar tentang info dia..tp yang aku nak bagi tau lepas aku makan majun ni aku bertambah sihat..period..teratur dan tiada masalah dalaman wanita gitu..bagi aku alhamdulillah lah..
baru aku tahu memang makan majun ni lagi segar..sebab urat dalaman mengecut..dulu aku selalu sangat sakit urat-urat ni..sekarang dah kurang kadangkala tak sakit langsung..bukan nak promo tp sekadar berkongsi kebaikan majun ni..

harganya memang tak mahal rm 15 je..ada 21 biji.. makan tiap-tiap hari dah habis berenti 7 hari pastu sambung balik..

P/S: semua yang baik datangnya dari Allah SAW.. kita hanya berusaha untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik..

Majun anggun bestari

No comments:

Post a Comment

 

Awin's Site Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei

-- HakMiLik AzWina AriFin --