Monday, January 21, 2013

Besday kami

Minggu lepas mcm biasa keluarga kecil kami celebrated hari jadi aku and aneeq..
Terima kasih ya allah kerana masih memberi ruang untuk aku bernafas untuk membesarkan anak -anak aku..

Selamat hari jadi untuk aku dan aneeq darwisy.. 
Untuk aku ..harapan aku moga aku berjaya dalam bisnes kecil kecilan aku ni .. dan untuk aneeq darwisy b. zainal abidin..mudahan jd anak yg soleh la kan .. tido kena asing asing dah..dah besar .. ni mcm baby masih nk peluk mama or papa kalau tido... 
Kami celebrate pada malam 12hb iaitu pada hari besday aneeq la..so kira cam tengah tengah la kan...
Mcm biasa semestinya ada kek la .. pastu Mr Mama buatkan kami speggeti and spiral..ayam barbeku..ok jugak maklumla besday girl so rilexla..girl ke..koya..hehehe...

Speacialnya.. besday kami .. 33 = 3+3 = 6
Aku dah 33 and aneeq dan 6 thn..cepatnya masa berlalu kan...


 Kami..sedang tiup lilin .. dah tua pun mahu tiup lilin plak aku..tkpelah tk de malu sgt tumpang anak kan..hehehe
Tu dia kek Coklat indulgence...lazat bangat...spiral..and ayam barbeku...

 Untuk aneeq ben10 legacy omnitrix yang telah lama diushanya...nasib baik dah turun harge..lega..save...
Tq en hubby for the present.. apa dalam tu hanya kami je thu..hehehe...love u so much...


Ni dia gambar-gambar suka suka masa majlis kecil keluarga aku...




2 comments:

  1. beshnya celebrate bersama anak beranak.... semoga berbahagia dunia & akhirat... aku pun tumpang gembira.. dah besar anak auntie ira, aneeq ya.... kalau dekat family auntie ira dah sampai sana dah.. hehehe...

    ReplyDelete
  2. terima kasih ira...lepas ni kalau anak anak aku dtg ke kl..ada kawan dengan hero ko..

    ReplyDelete

 

Awin's Site Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei

-- HakMiLik AzWina AriFin --