Monday, December 31, 2012

Kasut sekolah ...

Ni nak cerita sikit pasal kasut sekolah..masa zaman aku dulu, kasut sekolah yg famous yang ada di pasaran SPARK, SINARAN,PALLAS, BATA, apa lagi yerk.. aku pun ala2 lupa dah..tp seingt aku itulah pilihan yg ada untuk dibeli dah digayakan di sekolah..ewah..digayakan gitu..

Tahun berganti tahun..zaman pun dah berubah.. anak-anak zaman sekarang banyak pilihan nak beli kasu kegemaran mereka..macam anak-anak aku..si aneeq dariwisy ni minat ben10 dan darius obses sgt dengan angry bird..mmg digilai ramai actor birds ni.. sampaikan kasut sekolah pun boleh berada dipasaran bagi melariskan produk mereka dengan mengeluarkan rekebentuk kegemaran anak-anak.. kalau untuk anak perempuan aku tgk jenama princess pun dah ada di pasaran...

harga bukan lagi jd ukuran..kalau dah anak-anak suka walaupun murah ke mahal ke ibu bapa sebolehnya akan adakan..betul tak?

gitu jugalah AKU  masa kecik2 ..

Tengoklah bukan main seronok lagi dapat pilihan masing masing..mengayakan nya setiap hari..mcm aku dulu dulu gak..hahaha...
kotak yang sentiasa diusung ke hulu hilir...
cop yg menjadi kegilaan aneeq..ni jam ben10 pakai katanya...
tengokla di tapak pun terukin muka angry bird ni..
semangat mengayakan kasut fav masing-masing...
mudahan mereka belaja rajin-rajin beri tumpuan masa cikgu mengajar...amin..

No comments:

Post a Comment

 

Awin's Site Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei

-- HakMiLik AzWina AriFin --