Wednesday, September 26, 2012

Layan drama

RALIK KALAU TGK MUKA DIA KULIT DIA MEMANG CANTIK LAH..
Mesti ramai suri rumah macam aku ni layan drama pilihan bagi mengisi masa rehat dak..maca,m aku pagi kul 9.30 tiap isnin-khamis dok layan cita filipina MariMar..dah tgk tngah pun still boleh nak layan.bukan apa cantik sgt tgk si MariMar tu.tu yg semangat tgk.kalau time breakfast pepagi cepat-cepat masak dan pantikan kul 9.30 stop..tp aku rs jln cerita sama je maksud aku lebih kurang je sbnarnya kan..tp dah terlayan terpaksalah teruskan..aku sebenarnya dah baca sinopsis cerita dan ada siri2 drama ada untuk didownload.mujur broadband aku ada limit..hahaha..so x dpt nak download lelebih.

Tu yang dibelah paginya..dibelah petangnya pulak layan cerita dari AZALEA tv3 dan bila esok.. lakonan rita rudaini dan zamarul hisyam..tah macam mana lekat pulak tengok cerita ni.masa ni lah bak berebut dengan anak-anak pasal rancangan tv9 cerita katun kan.so anak-anak redha..hehehe..kira dua cerita ni kalau weekdays memang aku WAJIB mengadap..

Add caption

sabarjelah..gitulah kalau dah jadi suri rumah.sebelum ni tak layan sangat.tp aku rasa kena amik masa gak layan2 cerita kasi rehat diri sikit..
time ni mulut aku akan mengomel kat anak-anak "JGN BISING MAMA NAK TGK TV NI"



2 comments:

 

Awin's Site Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei

-- HakMiLik AzWina AriFin --