Friday, September 28, 2012

Tuah tangan Aneeq..calciYUM...

Malam khamis aku gi shopping sikit barang dapur kat Pantai timur Besut ni..byk gak keperluan yang takdak. so anak anak mcm biasalah round cari barang yang diaorng nak tp satu je aku dah pesan..
sampai kat troli aku tgk aneeq dah letak CalciYum Booster alah yougurt tu lah.memang anak-anak suka makan.

Balik rumah si aneeq mcm biasa lah konker buka..yang utama nak kalsium tu pasal nak kad BEN10 tu sebenarnya.yang makannya yang kedua..pastu ada peraduan kan menangi 300 biji iPAD .. en suami pun gores..gores2 yang kad yg pertama dah dapat ipad..actually dia tak inform pun kat aku yg dapat ipad tu.kertas peraduan pun dah koyot2..esoknya..aku mengemas pastu aneeq bagi aku kad suruh aku tgk.aku belek2 tgk yg gores tu menang ipad..en suami malas nak excited katanya peraduan cam tu saja je bagi gempak macam tikam2 tu..bila kaji balik..wah guna ayat kaji tu mcm betul dapat ipad..kalau tak ke dalam tong sampah dah kad2 yang bersepah-sepah tu.

malam ni aku suruh beli lagi sekotak tgk mana tahu kot2 mcm peraduan mami tu ker.mcm  dah gores,menang tp suruh telefon lah..mcm2..tp bila gores ketiga-tiga kad tu, jawapannya SILA CUBA LAGI.insya allah betullah lah tuah tangan aneeq pilih kotak calciyum tu. esok aku akan buat pos laju..kalau ada rezeki memang iPAD tuah aneeq tu sampai dalam bulam Disember ni.

Kotak calciyum yang bakal membawa tuan ..Insyaallah 

tu dia tangan hero yang mencapat kotak calciyum..dah siap isi borang peraduan..esok mama pos ok..

darius ye ye je mcm dah boleh baca..

300 iPAD je tau untuk dapat..

Rasa macam tak percaya  tapi kena percaya jugak..kalau iklan POWER ROOT dulu ada pakcik tu cakap "saya menang moto" tapi kali ni pulak aku cakap saya menang iPAD...kalau tak percaya belilah sekotak tgk tuah korang pulak..selamat membeli dan mencuba..


4 comments:

  1. Berapa lama dapat dari tarikh pos tu?

    ReplyDelete
  2. Hello..untuk jawapan tu not sure bila dapatnya.maybe on disember kot.last tarikh dia on november 2012..kalau sampai kad yg dipos tu sampai ipadnya means adala rezekinya ..

    ReplyDelete
  3. Kami dh hntr kad yg dpt ipad tu..3 hari lps tu dpt call dr syarikat tu..Di kt dlm 2 minggu lg Kami akan terima ipad by pos ...tp smpai la ni tak terima ipad lg dh 2 mggu .budak2 dh frust ..

    ReplyDelete
  4. Kami pun baru call dari syarikat tu.dia tny betul tak alamat.dia bagitau lambat sikit coz nak kumpul pememang lain jugak.takpelah..anak-anak memang tak tahu apa kejadah tu.so kalau ada rezeki adalah.biasala contest2 macam ni, mmg tak boleh berharap kan.tp yg best bila gores kita dapat kad tuah tu.kita bkn senang nak dapat kat tuah cam tu kan.harap ada rezeki you all gaks..amin..

    ReplyDelete

 

Awin's Site Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei

-- HakMiLik AzWina AriFin --