Monday, September 17, 2012

Yantie..I'm coming..

Alhamdulillah 12/09 ari tu ada rezeki ke Kuala Lumpur..kebetulan petang tu Amad en hubby yantie hantar msg yantie dah selamat deliver..dia buat2 bergurau kat aku cakap nak tgk tgk baby ke?aku cakap kalau aku sampai jgn terkejut pulak.so kira surprise la dan rezeki dapat tgk baby yantie yang kedua..

Pagi 13/09 tu pegi berjln ke sogo dulu.biasa lah kalau dah sampai sini meang tak sah kalau tak bwk balik ole2kan..ole2 untuk diri sendiri dan anak2 serta en hubby lah..hehehe..biasalah beli baju ..yang x cukup2 lagi .. hahahaa.. pastu beli la sikit present kat baby yantie..

Lepas tu terus ke prince court..best giler kalau deliver hosp cam ni..class habis..tp kat mana2 pun actually ok kan asal selamat..walaupun masa sejam je mmg tak cukup untuk aku ngan yantie kalau dah bercerita tp aku puas pasal hajat nak melawat tercapai..

Petang tu terus balik ke kuantan dulu..mulanya nak sewa hotel tp memandangkan dah bershopping dah so baik balik je lah..esok ptgnya nak balik ke besut pulak..

ni gambar yang sempat aku snap..

tu dia ibu dalam pantang tersenyum lebar...

tak dapat snap gambar baby coz asyik nak menyusu je..kalau lepas nangis...huhuhu..

takpelah antie snap bella jelah...da boleh peluk..dulu nak pegang pun susah..

anyway yantie tahniah selamat deliver baby girl lagi..huhuhu jeles la saya..

1 comment:

  1. ada rezeki jumpa lagi..mesti masa tu baby ko dah besar..

    ReplyDelete

 

Awin's Site Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei

-- HakMiLik AzWina AriFin --